I guess this means you'r sorry

Onsdag, 10 Juni

Jag blir verkligen helt störd efter att jobbat helg! Jag blandar ihop dagarna & tror att det är helg imorgon, haha. Det ordnar sig snart, denna helgen är jag ledig & redan planerad, känns bra :)

Jag började dagen med körlektion kl 07.00. Måste erkänna att det tog emot lite när klockan ringde, jag hade ju egentligen sovmorgon! Hur som helst, bara man kommer upp så brukar det gå ganska bra. Väl hemma igen så la jag mig & sov ett tag, mycket välbehövligt :)   Nu har jag ätit lite, gjort mig iordning & strax så kommer John & hämtar upp mig.

Börjar kl 16 idag & idag ska vi ha grillfest på jobbet med, haha! Hoppas att det blir lyckat? Känns som att de borde tycka att det vore kul. De två avdelningarna som jag jobbar på ska slås ihop, bara för ikväll & ha lite trevligt tillsammans. De gamla jag pratat med om detta tycker att det verkade bra, så vi får hoppas att det blir det också! Han som ska vara vikarie för mig i sommar ska även gå bredvid mig nu i ett par dagar, vi får se hur det går med? Det brukar gå ganska lätt att ha någon bredvid sig. Man måste bara komma ihåg att berätta & förklara allt man gör :)

Nu ska jag stänga av datorn & fixa iordning det sista, lilla John kommer om 15 min :)

Just det, har nog glömt att säga en sak...
JAG ÅKER TILL SANDRA & CHICAGO 1-15 AUG!  ♥  
Det blir även en resa i vinter, 26 december lämnar jag, Emelie & Lowisa Sverige & åker till Sandra!


With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0