Caught in a bad romance

Tisdag, 17 November

När jag skulle logga in här idag så kom jag på en sak, jag skaffade ju faktiskt en till blogg i våras för att kunna skriva av mig om de privata sakerna. Så den kommer nu att bli min privata, där bara några kommer få lösenordet & där jag kommer att skriva om sånt som jag inte vill att alla ska läsa.

Nu har jag precis sett klart det senaste avsnittet av Gossip girl. Varför känns det som att nästan alla serier håller på att balla ur totalt? Jaja, även om jag tycker så så kan jag ju inte låta bli att titta på det för det, haha ;)  Något måste man ju sysselsätta sig med, eller hur?

Ikväll blir det jobb, 17-21 var det visst på schemat idag. Samma tid på torsdag med, sjukt dåliga tider. Jag hinner bara göra kvällsarbete, inte något mer med min gubbe. Så, jag hade hellre jobbat lite mer, då hade jag ju kunnat ta hand om honom..

Ska snart ställa mig & laga lite mat, kände att det var dags att göra det nu & få ihop lite goda matlådor! :)  Ska i alla fall göra kotlett i solgulsås som min mamma kallar det. Så kotlett, paprika, lök & curry typ? Låter inte alls gott men är huuur gott som helst! Kanske just för att det inte smakar så mycket curry utan mest är starkt?
Imorgon blir det min special :)

With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0