I want your love

Onsdag, 25 November

En ledig dag, tacktack :)  Med tanke på helgen som kommer så är idag & imorgon välförtjänta lediga dagar. Idag har jag haft en jagdag & imorgon blir det lite annat & lite mer som står på schemat. Ska träna 12-13 & sen blir det upp till a6 & IKEA för att fixa lite inför helgen. Vet att jag har något planerat för kvällen men jag minns verkligen inte vad? Haha, bra minne där ja.

Har pratat massa USA med Emelie & Sandra ikväll. Imorgon är det bara 1 månad kvar! Helt sjukt, det kändes som att det inte alls var längesen jag var där ju. Denna gången kommer nog att bli hur bra som helst & nu får jag ju lite resesällskap med! Jag vill till USA nu..

Jag har uppdaterat min privata blogg.

Nu ska jag göra mig iordning för att sova så att jag orkar upp imorgon. När man är ledig så vill man ju gärna ligga kvar lite extra länge i sängen :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0