Lussebullar

Söndag, 22 November

Kvällen igår blev väl inte den bästa men som tur var fick jag hjälp att bli glad sen igen. Som jag sa, jag vill verkligen inte såra någon men jag var ju tvungen att välja, du själv som sa det. Kvällen slutade i alla fall med att jag körde hem Rickard & Anton från krogen :)  Fick mig en del skratt, knäppa pojkar alltså.
Just nu är jag hos mamma & bakar lussebullar för fullt. Mina är redan klara, nu håller vi på med hennes. Räknade ihop att jag fått ihop 72 bullar, haha. Så jag har ju en hel del att gotta mig med nu! Om en liten stund kommer Cinna, Andreas & deras lilla Felicia hit & även mormor. Var längesen jag träffade lilla F nu, så ska bli härligt att träffa henne igen. En snabb fika hinner jag ju faktiskt med innan det är dags för träning.
Efter att ha proppat i mig pizza idag & sen fika så känns min träning ganska nödvändig. Sen så ska vi inte tala om godiset jag åt igår heller, haha. Kände dock att det var välbehövligt, godis får en på bättre humör? Sen finns det ju människor som gör det minst lika bra också såklart!
Så var helgen snart slut & det är en ny & tuffare arbetsvecka som väntar mig. Jobbar helgen, jahadå. Är ju dock ledig mitt i veckan men ändå, jobbar fredag-måndag. Ganska så tråkigt, måste jag ju erkänna. Meeen! Jag ska tänka på allt jag ska köpa i USA sen för de pengarna. Då känns det lite bättre igen ;)
Nu ska jag återgå till köket & hjälpa lilla mamma. :)
With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0