Like a rainbow 'round my heart

Torsdag, 29 Oktober

Tänkte inte skriva något långt här ikväll, jag är nämligen dödstrött! Imorse körde vi igång kl 07 på Lindgården & sen har det vart full rulle hela, hela dagen. Direkt efter jobbet skjutsade jag en från jobbet, sen en snabbis till a6 & till sist vidare till kära mormor för att sitta ner i 5 minuter, haha. Vi bestämde i alla fall att höras av i helgen & så kommer jag hem till henne nästa vecka, lite längre :)

Vid 15-tiden åkte jag, mamma, N&A & A till Lager 157! Kul att man kan träffa vissa från jobbet utanför med & ändå kunna ha lika kul :)  Hittade lite i alla fall, 3 tröjor/linnen, hårvårdsprodukt & en jacka. Så jag är nöjd!

Kom hem till goaste papi som köpte fika eftersom att det är Viola-dagen  ♥  Min gammelmoster hette Viola, min mamma heter det i mellanamn & även jag har fått det i mellanamn. Så varje år när min gammelmoster levde så bjöd hon alltid oss på fika på Viola-dagen. Så papi var gullig & hade köpt lite fika till oss. Sötpappa! Idag tänker jag lite extra på gammelmoster Viola som jag saknar riktigt mycket..

Nu ska jag hjälpa pappa med lite småfix & sen blir det raka vägen ner till sängen för min del. Ska varva ner med en bok & sen äntligen få sova.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0