You are one of a kind

Lördag, 05 September

Nu så är jobbhelgen igång, verkligen jätte kul.. Speciellt när man hör om vad kul alla andra ska ha, vad dem ska göra osv & så kan jag inte vara med. Istället är jag fast med mina gamla på jobbet, tack så mycket :)  Fast nja, jag gillar ju faktiskt min gubbe så ja. Ibland i alla fall!

Igår efter jobbet var det direkt hem till soffan som gällde, lite gott att äta & Mamma Mia. Det kan bara inte gå fel! Får se om vi ser Mamma Mia nästa helg, haha. I alla fall, kändes ganska så tråkigt när folk tjatar på en "kom igen nu fia, kom." & så känner jag att jag måste vara pigg inför 12-20 idag. Jaja, nästa helg är jag ledig & då ska jag verkligen njuta utav det.

Jobb 12-20 idag som sagt, det är verkligen en värdelös tid! Varför? Hela dagen går ju bort, mina chefer vill nog inte att jag ska ha något liv helt enkelt :)  Haha, nej nu ska jag inte vara sån. Får tänka på att det känns bra sen när man får sin lön? Inbilla dig det Sophia, gör det. Ikväll efter jobbet blir det soffan igen, med ett undantag. Blir nog så att jag ska köra lite på pappa & han är så värd det! Så det har jag inget emot. Imorgon börjar jag 07 så känner att det blir bara massa mys ikväll :)   Jag älskar myskvällar!

Imorgon är det dags för träning igen, ganska sjukt att jag faktiskt ser fram emot att träna? Skönt i alla fall att ha fått tillbaka suget efter att träna, nöjd är jag! Nu gäller det bara att hålla fast i det. Måste snart köpa nytt träningskort med, sjukt vad 1 år går fort?! I alla fall, tänkte köra som pappa på ungefär GI. Kanske ska vara duktig som Danni & sluta äta allt onyttigt med? Eller så kör jag som innan & har en dag i veckan när jag får äta något gott, fast bara mörk choklad.. Hm, haha. Vilken rolig blogg :)

Nu ska jag göra mig iordning, hämta ut ett paket, tanka & sen jobba. Tyck synd om mig, tack :)

With love,

Kommentarer
Postat av: D

2009-09-05 @ 11:13:40
Postat av: D

Ska du gå på puls/medel imorgon pluttan? Isåfall vill jag också följa med :D

2009-09-05 @ 11:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0