You won't be lonely

Torsdag, 10 September

Just nu är jag sjukt trött, vill sova & ha imorgon just nu. Tänkte bara kolla lite snabbt här på datorn, mail & sånt tråkigt :)  Börjar 07 imorgon så det är dags att sova nu. Har ju en riktigt bra helg framför mig!

Jag vet inte om jag hinner skriva något imorgon.. Planerna är i alla fall först jobb, sen lunch med pappa + kika på present till mig. Hem & ev. sola, duscha & göra mig iordning för att möta upp Emelie & Lowisa på Jensen's vid 18 ungefär, massa USA-prat & planering inför resan :)  Efter det ska jag möta upp A & senare ska vi gå på bio.

Det är äntligen fredag! Det känns som att det bara var någon dag sen vi stod utanför min dörr & du frågade när du fick träffa mig igen :)  Snart 2 veckor sen men jag sa ju att det skulle gå fort? Jag ser verkligen fram emot helgen i alla fall, jag har ingen aning om vad vi ska göra riktigt. Han vill behålla det lite hemligt, precis som julafton. Vet i alla fall att jag kommer ha sjukt kul. Nu ska jag sova så att jag får imorgon snart :)

Förresten, när ska man få klarhet i vad man vill utbilda sig till? Jag velar fram & tillbaka känns det som...

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0