Baby we can make it alright

Tisdag, 20 April

Nu så är jag äntligen ledig efter att ha jobbat hela helgen & måndagen! Vääldigt skönt kan jag lova, det är alltid så mycket att göra på helgen & så lite folk. Så idag ska jag njuta av att vara ledig. Det innebär att jag strax ska göra mig iordning & sen försöka hinna med så mycket som möjligt.

Min plutt är ju förresten kvar hemma! I söndags efter jobbet åkte jag till honom för att säga hejdå men då visade det sig att de hade ställt in alla flyg på måndagen med. Så himla glad blev jag! Det är klart att det är tråkigt med, jag vet ju hur gärna han ville dit & se NHL & allt men samtidigt är jag så glad över att ha honom hemma :)  Sen har jag ju lovat honom att vi ska se NHL när vi åker till USA någon gång i framtiden.

Igår var det jobb först på dagen, det gick hyffsat snabbt, så det var skönt. Väl hemma, efter lite mat i magen, så somnade jag i soffan direkt! Sov i någon timma, jag har ingen aning om hur lång tid det var? Sen ringde love i alla fall & sa att han skulle bara handla lite inför kvällen & sen komma.
När han kom så hade jag precis kommit ut ur duschen, så var nere hos mig. När han kommer ner så kika han först fram med huvudet bakom dörren & sen när han väl kommer in i rummet så har han med sig en jätte fin ros! Så himla söt är han, han tyckte att jag skulle ha en ros igår bara sådär. Världens bästa pojkvän :)
Vi gjorde i alla fall hamburgare & kollade matchen. Att vi hejar på olika lag är inte alltid så bra, stackars J blev lite sur när HV vann igår ju.. Vi fortsatte kvällen med en skräckis & i alla fall & en massa mys! ♥

Imorse så vaknade jag tusen gånger & tillslut så bestämde jag mig för att gå upp. Så sen dess har jag vart här uppe, städat lite & fixat. Efter typ 2 timmar så kom J upp hit, helt nyvaken & jättetrött, haha! Nu ligger han här i soffan & sover igen, lilla plutten. Är man trött så är man :)  Jag ska i alla fall göra mig iordning nu, försöka få lite liv i min man & sen äta frukost. Har en massa jag vill fixa idag.

Tänkte ta en bild på den fina rosen jag fick av älsklingen men det blev inte alls bra. Hur fin som helst i alla fall, han berättade att han vart omkring på en massa ställen för att hitta en som var riktigt fin. Sötaste J! Nu står den i vatten ute i köket men tanken är att jag ska torka den. Nu ligger han här & sover, min gosis. Helt sjukt hur man kan tycka om någon så mycket, han är så fin! Varje gång jag ser honom på mobilen så undrar jag hur fasen jag kunde ha sån tur? Världens finaste! ♥
Nu när han är hemma så vill jag passa på att vara nära honom hela tiden.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0