Don't worry about tomorrow

Onsdag, 14 April

Varför går jag omkring & tror att det är tordag? Jag borde ställa in mig på att jobba imorgon istället för att tro att jag är ledig. Bra där!

I alla fall, igår så gick jag, J, Håkan & Tina på bio. Alice i underlandet blev det, 3D bion. Filmen var faktiskt bra, har hört väldigt mycket delade åsikter om den. Däremot så var det ju inte så många 3D-effekter, det var ett litet minus. Bra film i alla fall :)
Efter bion var både jag & J hungriga så vi åkte till Hot Asia & åt. Hur gott som helst & hur mätt som helst! Speciellt eftersom att jag bara hunnit äta en macka på hela dagen + hade tränat. Så maten satt fint där. När vi var klara så åkte vi upp till Utsikten, J hade aldrig vart där innan. Det är så sjukt fint där uppe! Så det var mysigt att sitta där en stund med min plutt & bara ta det lugnt.

Imorse när jag vaknade upp frågade J vad jag ville ha till frukost & sen gick han upp & fixade. Så det blev frukost i sängen framför Grey's. Finaste J som gör sånt för mig. Sen väckte han mig genom att pussa hela mig med, haha. Mysplutten!

Senare i eftermiddags så mötte jag upp Sandra, Danni & Lowisa för en fika. Det blev en tacotallrik för mig, dock så smakade det inte alls.. Noll matlust där. Vi satt i alla fall där i någon timma & pratade på. Efter att Sandra sen fått köpa sitt godis så var det hem igen.

Nu sitter jag i soffan & ska strax gå ner till sängen. Tänkte vara duktig ikväll & försöka somna tidigt men vi får se hur det går. Det brukar ju inte gå så bra.. J är i Tranås så ska vänta på att han ringer med, så att jag vet att allt går bra.

Snuttenpluttendutten! Haha ;)  Vet att jag & min älskling är gulligulliga mot varandra typ hela tiden men det bara blir så. & att vi fortfarande är nykära? Jaa! Samtidigt som det känns som att vi vart tillsammans så länge så känner jag fortfarande att jag är nykär. Han får mig att bli sådär fnissig & fjantig. Mitt fina J som jag inte tröttnar på ett enda dugg även att vi ses så ofta & alltid pratar, mitt fina J som får mitt hjärta att slå dubbelslag. Vad jag känner för honom går inte att förklara i ord, man måste själv känna det för att förstå. Jag kommer att sakna honom så sjukt när han åker till Kanada i 10 dagar nästa vecka!

Nu ska jag prata lite med min far som precis kom hem :)

With love,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0