I try to run

Söndag, 18 April

Just nu har jag rast & det betyder att jag sitter hemma hos mamma. Jag har önskat potatis, fläsk & löksås, så mamma är sysselsatt i köket just nu, haha. Så himla god mat! Kanske vanlig & enkel mat men jag har inte ätit det på evigheter så var riktigt sugen nu.
Jobbet går i alla fall som vanligt, lite jobbigt dock eftersom att vi har en som är riktigt dålig nu. Man får fokusera på att försöka göra allt så bra som möjligt för vår lilla & hoppas att vår lilla inte behöver lida alltför mycket.
Sen har vi ju alla andra med, som mina små tanter. Vissa är så himla söta! :)
Efter jobbet ska jag åka direkt ut till mitt J. Det är verkligen bittersweet. Klart att jag vill träffa honom, det vill jag ju alltid. Men samtidigt så vet jag ju att jag bara hinner träffa honom ca 1 timma & sen måste jag säga hejdå med. Så får jag inte träffa honom på 10 dagar med... Inte alls kul! Jag kommer ju att gråta som en bebis, haha. Nej okej, kanske inte riktigt men ledsen kommer jag ju att bli i alla fall.
Nu är maten klar, muuums! :)
With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0