I'd give my last breathe

Söndag, 04 April

Just nu ligger jag i sängen & bara tar det lugnt. Känner hur sjukt trött jag är, kvällen/natten har ju satt sina spår, haha.

Igår vaknade jag upp med världens bästa bredvid mig, så himla bra! Vi gjorde oss i alla fall iordning & sen åkte vi upp till mormor för att äta påskmiddag. Hur gott var det inte då?! Jag som har gått & längtat efter maten jätte länge & verkligen laddat, haha. Det var i alla fall trevligt & en massa gott :)
Hem igen en sväng & ladda inför kvällen. J skulle fixa lite hemma så han åkte iväg en sväng men kom tillbaka sen. Så jag gjorde mig iordning & han fick vara mitt smakråd. Vad han tycker är ju faktiskt nästan viktigast :)  Sen körde han in mig till Emelie i alla fall. Haha, han fick förresten frågan om han ville byta bort mig mot en flaska Jägermeister, han behöll mig ;)

Kvällen tillbringades hemma hos Emelie som sagt, med 13 andra tjejer! Danni var med också, det händer ju inte alltför ofta så det var kul :)  Vi lekte lite lekar & hade lite charader, det var sjukt kul men samtidigt sjukt svårt! Laget jag var med i vann i alla fall, en stort påskägg fyllt med lite allt möjligt :)
J kom & hämtade mig ganska så tidigt, kände att jag behövde min sömn. Vi åkte förbi honom först i alla fall & jag åt lite & så. Han var världens sötaste igår! Jag låg i sängen & sov, sen väckte han mig när vi skulle hem till mig & då frös jag något så sjukt. Så sötaste J tog på mig ett par av hans mysbyxor & hans varmaste tröja. Sen hade han på sig hans jacka i några minuter för att värma upp den & sen ge den till mig.
Det finns inte ord för att förklara hur bra han är eller hur mycket jag tycker om honom. Helt sjukt :)  Han är bäst i alla fall & kvällen avslutades på bästa möjliga sätt. Jag somnade på hans axel ♥

Idag så har jag jobbat en kort sväng & sen städat lite här hemma. Fixar lite inför veckans händelser, lite hemligt änsålänge. Men snart så! Nu väntar jag dock mest på att J ska sluta jobba & komma hit. Mina 4 timmars sömn inatt har satt sina spår, jag kommer att somna direkt vi lagt oss :)

Joakim Fritz, du är bäst på alla sätt & vis. Du får mig att må så bra & du förstår mig på ett helt annat plan än alla andra. Du får mig att känna saker jag aldrig känt innan! Du är så otroligt fin & jag är så glad att du är min. Du är det bästa jag har! Jag uppskattar allt du gör för mig, små som stora saker. Du är allt, jag älskar dig! ♥

Nu blir det duschen, en lång sådan också. Sen myskläder & vänta på min love.

Förresten, 1 månad kvar tills världens bästaste bästis kommer hem! Min bästa Sandra, min närmaste vän & även hon som förstår mig när jag inte själv gör det. Längtar något sjukt :)

With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0