Just thinking about you

Lördag, 17 April

Jobblördag igen! Just nu känner jag mig dock ganska så pigg, kan bero på att jag råkade somna en stund innan? Som vanligt så har jag ingen aning om hur länge jag sov.. Missade i alla fall ett mål i hockeyn men spela roll. Det var Djurgårdens mål ju. Hv vann ju, haha. Så härligt att Djurgården fick pisk. Hör du det älskling? :)

Jobbet gick i alla fall bra, det var lite segt i slutet bara. Nästan att jag satt & vakade, sånt är aldrig kul. För övrigt så var det som vanligt, man stressar på & har alldeles för lite tid & personal. Det var i alla fall skönt när klockan slog halv 4 & jag fick gå hem. Jag var så himla trött & huvudvärken var inte långt borta..

Nu sitter jag hemma i soffan & småkollar lite på tv med min kära far. Om en liten stund kommer J hit & då ska vi mysa en liten stund i alla fall. Vi måste ju passa på innan han åker :)  Så härligt att vi tänker så lika, idag var helt galet! ♥

Vi får se om alla flyg går på måndag då? Som det verkar nu så får pappa ta finlandsfärjan istället för flyget. För J's del vet jag faktiskt inte, jag vågar inte riktigt tänka så mycket över det heller. Jag är inställd på att han ska åka, sådeså. Haha, tror att jag är den enda med den inställningen!

Dags för mig att fokusera på lite viktigare saker!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0