Remember the times

Torsdag, 08 April

Vad bra att jag kunde somna idag då :)

Sitter fortfarande upp, jag som hade tänkt att vara duktig & sova tidigt ikväll. Speciellt när jag slutade 20 med men det gick ju inget vidare. Jag kommer ju att vara död imorgon i alla fall, den saken är säker! Som tur är så jobbar jag bara en kort dag, 07-13.

Sandra & Joakim underhåller mig på msn just nu, himla tur det. De där två är bra alltså. I alla fall, jag & Sandra pratar om morgondagen, promenad i Trånghalla/Berghalla & högskoleprovet. Jag & J pratar om lägenhet & är sådär gulliga, haha ;)  Sånt som absolut inte gör att jag blir mer trött?

Hv & Djurgården i final? Vad hände där? Jag hoppas verkligen att Hv vinner, annars kommer jag ju att bli lite retad av mitt J känner jag. Han hejar på Djurgården & jag Hv. Perfekt där, verkligen :)  Nåväl, klart att Hv kommer att vinna! Guld till Jönköoing igen alltså.

Nu ska jag göra ett till försök till att somna, känns ganska så nödvändigt just nu. Död Sophia imorgon :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0