The one I need

Tisdag, 20 April

Det börjar bli dags för mig att gå & sova men först så ska jag skriva lite snabbt här & även beställa lite saker. Hade tänkt att beställa lite hårprodukter & även en parfym.

Tycker ändå att jag hann med mycket idag, gjorde allt jag ville & lite till! Hann med en kort sväng inne på a6 med, hittade dock inget. Jag hoppas på fina kläder i Götet i helgen istället! :)  Luktade däremot på en parfym jag kikat på lite tidigare & det är den jag ska beställa från internet nu..
Eftersom att det är tisdag så har kvällen tillbringats i soffan & kanal 5 har vart på. Först var det ju Dating in the dark & sen Desperate Housewifes. Vet att J inte riktigt gillar det senare programmet lika mycket som jag men han får helt enkelt gilla läget. Nästa vecka börjar Ugly Betty med! Jag gillar tisdagskvällar :)

Imorgon blir det jobb mellan 07-14. Direkt efter det är det APT-möte så jag måste stanna kvar någon timma. Kan dock inte stanna alltför länge, vid 16 ska jag & Sandra gå på Station 70. Så himla skönt kommer det bli, jag känner att jag behöver träna ordentligt nu. Funderar på ett lunch-pass på fredag med, jag är ju långledig denna veckan!

Hockey matchen igår, gud vad spännande det var! Jag & J satt som på nålar & hann även med att håna varandra lite. När HV väl gjorde det där sista målet studsade jag upp & skrek till lite grann med, haha. Mitt J var väl inte lika glad som jag men det gick ju snabbt över. Jag hoppas på HV-vinst imorgon med! Om de vinner imorgon & på torsdag med blir det ju SM-guld. Häääärligt.

Nu ska jag ta & krypa ner i sängen, läsa lite i min bok & sen låta John Blund göra resten :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0