You say you dont know

Söndag, 11 April

Gårdagen flög förbi som jag vet inte vad? Jag hade räknat med att dagen skulle gå i slow-motion men så var det verkligen inte. Det var nämligen högskoleprovet igår! Jag var så himla nervös med, första gången jag gjorde det & jag har bara hört vad alla andra har sagt om det. Så hade ju blivit uppskrämd men det var inte alls så farligt. Lätt att jag kommer göra om det :)

Väl hemma så städade jag lite & sen bara tog det lugnt. Senare var det dags för förfest hemma hos Sandra med tjejerna. Det blev dock ganska så lugnt, vi satt mest & pratade & så. Men det var hur bra som helst i alla fall, det är det alltid med dem :)  Senare kom mitt hjärta, det gjorde ju att jag blev lite gladare. Jag råkade förresten slå i min handled på något konstigt sätt, Sandra skulle kittla mig & vi vet ju sen tidigare hur bra det brukar gå? Haha ;) 
I alla fall, vi gick ut en snabbis men det var verkligen ingenting att ha. Jag fick dock träffa Simon en snabbis, det var alltför längesen jag träffade han! Bästa Simon. Tjejerna gick vidare till O'learys men kände att min handled värkte & fötterna med, så J hämtade upp mig istället. Han är ju sötast, jag ringde & frågade om han inte kunde komma & hämta mig & mitt i allt det stod han & stekte lax men den lämnade han som den var & kom & hämtade mig. Hur bra är han inte då? Finast!

Idag har jag inte gjort mycket.. Var borta & hämtade bilen innan & nu är det strax dags att börja med maten. Idag blir det lax, så himla gott! Jag har gått & vart sugen på det hela veckan typ.
Ska försöka komma ut på en joggingtur sen med, nu när vädret är finare så hade det vart hur fint som helst.

Ikväll ska jag mysa med min älskling :)

With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0