I just wanna let you know

Onsdag, 24 Februari

Så var det redan onsdag, halva veckan har gått! Riktigt skönt det, det betyder ju att det snart är helg igen & det gillar vi. Speciellt när det är ledig helg nu två helger i rad :)

Igår var jag ledig & gjorde absolut ingenting. Såna dagar behöver man ibland, bara vara hemma, gå runt i myskläder hela dagen & njuta. Det var längesen jag hade en sån dag nu, så det var skönt & det behövde jag verkligen. Få varva ner lite & tänka över allt som hänt på sistone. Fast när jag skulle sova så hade jag vart själv för länge, så J fick komma hit & hålla om mig lite grann. Världens bästa J, jag låg & log som en fjant när han kom & kröp ner & kramade om mig. Helt sjukt hur han kan få mig att må så bra?!

Idag har jag & J försökt att börja planera lite inför sommaren & kolla lite på resor. Vi har hittat ett hotell som vi båda gillar men vi ska såklart kolla lite mer! Sen måste ju allt passa ihop med våra semestrar också. Båda var riktigt oseriösa idag så vi fjantade oss hela förmiddagen :) 
Sen var det dags för jobb 14-21 för mig. Det gick hyffsat snabbt faktiskt! Sen var det massa fika idag på jobbet med, Madde hade bakat till APT-mötet & sen på kvällen köpte vi som jobbade varsin semla & gottade oss. Gilbert's har sjukt goda! Köööp!

Imorgon är det jobb igen & sen blir det hem & städa & tvätta & sånt tråkigt. Sånt man måste göra ibland helt enkelt. Speciellt då det kommer folk hit i helgen för att fira min kära far. Sen vill jag ha alla kläder tvättade & sen hänga in dem i garderoben igen, då mår jag bra :)  Väntar dock på att få en klänning på posten, vart har den tagit vägen?! Jag vill ju ha den nu, helst igår.

Nu ska jag gå ner & lägga mig, försöka att varva ner lite grann. Måste vara pigg inför jobbet imorgon :)

Mitt J, mitt hjärta! ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0