I'll always know

Lördag, 28 Februari

Jag har egentligen lite bråttom men hinner skriva lite snabbt i alla fall. Om 1 timma kommer det nämligen lite folk hit, pappa har ju fyllt 50 så vi ska ha lite 'kalas'. Nu blir det bara släkt & så får vi se om det kommer in lite fler folk senare. Sånt vet man aldrig ;)

Igår i alla fall, jag jobbade på förmiddagen & sen mötte jag upp mitt J på a6. Vi gick & kikade lite, han köpte en tröja & jag lite smink bara. Jag var inte så shoppinghumör, det fanns verkligen inget fint.. Efter a6 åt vi lite & sen åkte omkring en massa kändes det som. Väl hemma så la vi oss & sov i någon timma. Så himla skönt att bara ligga & ta det lugnt & vara själv med J.
Senare på kvällen åkte vi till Håkan, Tina & Elliot. Lilla Elliot är så himla söt! Vi åt i alla fall lite mat, spelade spel & sen bara pratade en massa. Himla bra kväll, jag har nog inte skrattat så mycket på länge! Vi skrattade en bra stund efter att vi åkt därifrån med. Tack så mycket för igår, det måste göras om :)

Idag så har dagen gått åt till att städa & baka. Har gjort 'Johans Kladdkaka' igen. Det är kladdkaka med glasyr eller vad man ska säga ovanpå. Lite smält choklad & annat gott man blandar ihop :)   Får hoppas att den smakar gott med, haha.

Allt är så himla bra. Får man verkligen ha det så bra? Nu ska bara Sandra komma hem från USA med, det får gärna bli maj nu?! Det är så skönt att kunna prata om allt med både J & Sandra. Mina favoriter, mina närmaste. ♥

Nu måste jag verkligen hoppa in i duschen om jag ska hinna klart. Jag har ju inte ens bestämt vad jag ska ha på, P A N I K!

With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0