The best I ever had

Torsdag, 04 Februari

Ovanligt många som fyller år idag, som man känner igen alltså. Så grattis till er alla! :)  Bland annat min kusin, som blir 16. Tiden går alldeles för fort..

Idag var det en hyffsat kort dag på jobbet, 07-12. Tog ut den timman jag stannade i tisdags, så himla skönt! En kort dag & det var ändå inget att göra på jobbet så det kändes skönt. Dem är för övrigt söta, mina små tanter. Har en speciell som ville att jag skulle vara lucia, alltid säger att jag är hennes älskling & liknande. Idag så sa hon "-Du lilla sötunge, du är som en ängel". Haha, söta tanter som sagt :)

Nu ikväll så var jag & J på Avatar. Man har ju hört så mycket bra om den så den fick det bli ikväll. Båda tyckte väl att den var sådär, inget speciellt. Vi längtar ju till Harry Potter, haha ;)
Mysigt med bio i alla fall. Nu är vi hemma i alla fall, J åt nyss pizza. Jag åt ett knäckebröd med keso, haha. Lite skillnad där jaa.

J är & gör sig iordning nu, så ska göra det efter honom. Imorgon blir det nämligen Ullared! Min moster kommer & hämtar upp oss 06.40 imorgon bitti, så det gäller att få lite sömn i alla fall. Speciellt för J som ska köra sen. Det ska i alla fall bli kul, både att ens åka till Ullared & sen att J är med också.

Nu ska jag fixa iordning mig, J sitter här & ser hyffsat uttråkad ut. Söt J.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0