You give me hope

Onsdag, 17 Februari

Nu sitter jag här i min soffa, hyffsat nyvaken. Tänkte att jag skulle gå ner & ta en dusch, fixa iordning lite frukost & sen väcka mitt J som fortfarande ligger & sover. Han är så sjukt söt när man precis väckt honom, haha. Helt yrvaken & ser lite smått förvirrad ut :)

Idag skulle jag hälsat på Cinna & Felicia men lilla pluttan har blivit sjuk. Hon hade feber & hostade så det kändes inte som den bästa dagen. Hon är ju inte i topp & jag som ska jobba hela helgen får verkligen inte bli sjuk. Ska i alla fall dit på tisdag i nästa vecka istället, gosa & busa lite med lilla pluttan. Min lilla plutta som fyller 3! Som sagt, vart tar tiden vägen? Det var ju nyss som jag höll i den där gosiga lilla bebisen, 6 dagar gammal..

Så, ändrade planer idag! Jag & J ska gå ut & gå promenad efter frukosten, vi lär väl gå ner till Vättern, för att se om det är någon is eller inte & sen är det bara att knalla vidare. Hyffsat fint väder idag med, så man får ju passa på. Kanske skulle bli lite bättre på att ta med min kamera också?
Ska prova att laga ett nytt recept idag med, J lovade att hacka löken, haha ;)  Tur att jag har min man! Nej men det uppskattas faktiskt, hacka lök är så himla jobbigt. Ögonen tåras & det går verkligen inte att få slut på det. Om maten blir god så lägger jag upp recept här sen :)

Ikväll ska jag träffa Simon en sväng, det var alldeles för längesen nu! Jag har råkat lova att vi ska äta kyckling baguette på Chicki Mama med. Eller, jag råkade berätta att jag aldrig gjort det så nu ska jag få prova. Sen antar jag att det blir hem till honom & på med en film eller något. Sen sitta & skvallra en massa med ;)

Nu blir det dusch & sen väcka min fina.

With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0