You light up the dark

Tisdag, 16 Februari

Dagarna går verkligen alldeles för snabbt, halva februari har redan gått? I & för sig så är det ganska skönt ändå men lite förvånad blir man. Vad har man gjort liksom? Nåväl, jag har haft en massa bra saker för mig nu det senaste.

I fredags åkte jag & J mot Göteborg, han hade planerat helgen & jag satt & visste inte alls mycket. Väl framme, efter lite yrande & mycket skratt så var vi framme vid vårt hotell. Så himla fint var det, Elite Hotel Plaza, ganska nära Nordstan. Perfekt läge alltså, haha. Vi gick en sväng på stan i alla fall, åt Jensen's & bara tog det lugnt. Senare på kvällen blev det middag, den kvällen var bäst! Allt var så bra, maten var bra, J var bra, vi var bra..
På lördagen skulle vi träffa min bror, han svarade dock inte i hans telefon så vi åker dit istället. Problemet är bara att han bor i studentrum & vi kunde inte ens komma in i hans hus. Hur ska vi då väcka honom? Kasta snöbollar på hans fönster? Bra idé J! Kul var det i alla fall.. Det slutade med att en förbi gående tjej öppnade hans port. Vi gick i alla fall på stan hela dagen, min bror älskade det. Jag lovar ;) Trevligt att träffa honom igen i alla fall.
Jag & J åkte tillbaka till hotellet sen & bara tog det lugnt. Badade lite, pratade lite & allmänt mys. Sen fick jag den brilljanta idén att få J full, haha. Så det var mitt projekt & jag lyckades ganska så bra. Kvällen slutade i alla fall bäst, han är bäst! Eller vad säger du J? Med en enkel tulipan..
Söndagen var vår sista dag i Götet, tog en snabbrunda på stan & sen åkte vi hem mot Jönköping. På kvällen hade J fixat lite, när jag skulle gissa var det var vi skulle göra så var det tydligen något som jag hade sagt att jag ville göra. "-Ska vi träna?!". Grattis där Sophia, haha. Det var i alla fall bio, Valentine's Day som jag sagt att jag ville se. Söt är han & filmen var riktigt bra! Vi avslutade kvällen hemma hos mig, perfekt avslutning på en sån himla underbar helg. Tack för allt J! ♥

Igår var det jobb igen. Precis som vanligt med andra ord, dock lite annorlunda. Vissa saker börjar bli riktigt löjliga nu & det måste ändras. Som vanligt så fick man sig ett par skratt under dagen i alla fall, mina tanter är ju för söta :)

Efter jobbet var det raka vägen hem, se ett nytt avsnitt av Grey's Anatomy & sen råkade jag somna lite. Bara tur att J ringde & väckte mig. Jag brukar verkligen inte sova länge på dagen, typiskt att det skulle bli så igår! I alla fall,  jag gjorde mig iordning lite grann, åkte till J & sen åkte vi till hans kompisar, Håkan, Tina & lilla Elliot. Verkligen en söt liten familj! :)  Jag vet ju att dem betyder mycket för J så var ju nervös & så men så var det ju första gången jag träffade dem med. Hoppas att det blir fler gånger i alla fall!

Imorse var det riktigt segt när J skulle åka, jag ville bara att han skulle krypa ner igen. Fick i alla fall några kramar & pussar innan han åkte & sen så ses vi ju ikväll igen.

Världens bästa J. Det är svårt att förklara hur bra han är, speciellt att kunna skriva ner det utan att det blir jättelångt också. Han är i alla fall den som jag vill dela allt med, när något bra händer vill jag berätta & ha honom med mig. Det känns som att vi vart tillsammans länge, det känns så sjävklart liksom. Han är alltid så himla snäll, omtänksam & bara världens sötaste. Utan att han ens gör något speciellt. Jag är så glad att jag har dig J, du gör mig lycklig! Han som får mig att känna saker som jag aldrig känt innan. Det bästa jag har. Mitt J, haha ;)  ♥

With love,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0