You saved me

Söndag, 07 Februari

Lite om det som har hänt nu det senaste kanske?

I fredags var det dags för Ullared. Jag fick väcka J två gånger innan han gick upp, haha sötnosen. I alla fall, vid kl 07 så satt vi alla i bilen påväg. Vi stannade till i Smålandsstenar för att fika, lite prat & bara få sträcka på benen lite grann. Framme i Ullared så delade vi upp oss & så började shoppandet! Jag & J gick tillsammans hela tiden, vi hittade väl lite saker båda två. Han köpte mer än mig, haha ;)  Mysigt i alla fall, att vara där med honom. Så vi tog några pauser & bara stod & kramades, myys. På vägen hem somnade jag i bilen, så himla skönt. På kvällen var det fredagsmys här hemma :)  J berättade även att han hade haft det bra & så, att han hade tittat lite på mig där i Ullared ibland & tänkt att 'hon är min' typ, haha. Så himla sött! Felicia är världens sötaste med, har träffat J 2ggr nu men vågade krama & pussa honom i fredags, inte illa. I alla fall, i bilen så sa satt hon & sa allas namn & att J var Fias J. Stämmer bra det ;)

Igår skulle jag ha jobbat men vaknade med sån jäkla huvudvärk så kände att det inte skulle funka att jobba då.. Så jag fick snällt stanna hemma. Igår hände det alltså inte speciellt mycket, jag låg mest i sängen & tog det lugnt, pratade lite med J medans han jobbade & så. Man kan väl lugnt säga att jag var ganska rastlös där framemot kvällen, haha :)

Idag så är det jobb i alla fall! Det är dock inte min helg alls, försov mig imorse. Det sjuka är att jag igår kväll dubbelkollade min väckarklocka innan jag somnade för att inte försova mig. Sen vaknade jag 02-03 någon gång, trodde att jag försovit mig & kollade alarmet då igen. Nästa gång jag vaknade var lite efter 7! Panik där, vakna & stressa som bara den alltså. Hann dock fram ganska så snabbt.
Delad tur idag, har jobbat med Danni på förmiddagen. Så ikväll blir det nog också vi två, det gillar vi! Då får man ha lite extra kul på jobbet & skvallra lite också.

Nu är jag hemma på min rast, börjar jobba igen 16.30. Så fram tills dess ska jag inte alls göra mycket, fixa med lite tvätt bara & såna struntsaker här hemma. Ska dock inte sova, då kommer jag aldrig somna ikväll..

Jag vill ha nästa helg nu! ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0