It's a love thing

Söndag, 24 Januari

Så var det söndag igen & denna helgen har gått så himla fort. Nämligen en ledig helg, de går alltid mycket snabbare än vad man själv vill. Bra det egentligen, tyder ju bara på att jag fyller dem med en massa bra saker. Det har jag verkligen gjort denna helgen!

I fredags var det mys här hemma. J kom hit, hjälpte min pappa lite grann & sen åt vi gino. Så himla gott & mysigt, dock slår inte min gino J's, haha. Vi fortsatte med film & popcorn, sen blev det sängen. J som jobbar helg fick därmed gå upp tidigt igår morse, jag var väl lite halvdöd just då. Kramade dock om min man lite grann & pussade lite, sen somnade jag om.

Igår var dagen lugn, jag tog det mest lugnt här hemma. Kände att jag behövde det! Efter massa beslutsångest så fick jag ändå lite kläder inför kvällen. Kvällen spenderades med en massa fina damer som jag tycker om. Vissa hade jag ju inte träffat på jättelänge! Så det var kul att träffa dem, det är det iofs alltid. Det var en bra kväll i alla fall, vi körde på USA-tema ;)  Så fram med röda muggarna & sen beer pong. Sandra, jag vann! Haha.
När J hade slutat jobba så kom han dit med, min gosis! Så satt lite grann med honom & pussades, vet att det kommer komma bilder på FB snart, Emma är ju vår trogna fotograf. I alla fall, bäst att han kom dit! Istället för krogen så åt vi mat & sen hem! Låg & pratade i någon timma, innan jag somnade i hans famn & hand i hand. ♥

Nu ska jag strax börja med maten här hemma var det tänkt, lax blir det idag! Himla gott recept som jag har fått från världens bästa moster. Sen efter det ska jag till mormor & fika lite grann. Henne var det längesen jag träffade, så det ska bli kul! Hon ville se alla USA bilder, så har lovat att ta med datorn med, haha.
Ikväll blir det träning & sen hem & vänta på att J slutat jobba. Då blir det en bra film i soffan & massa kramar :)

Jag är så glad! Sen är det kul när folk märker det med, kommenterar att jag ser så glad & lycklig ut. En av anledningarna till att jag är så glad är ju självklart J & sen har vi familj&vänner också. Dem är himla bra allihopa! Vet inte riktigt vad jag ville komma med detta men jag är i alla fall så himla glad att jag träffat J & att vi är så himla bra tillsammans! Sen att jag blir pirrig & fjantig, det är sånt man får stå ut med :)

With love,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0