We don't give a damn

Måndag, 11 Januari

Nu så är jag hemma i Sverige igen! Har absolut inte tid att skriva något långt, så skriver bara om de sista dagarna lite snabbt :)
I lördags så var det kalas för Claire som fyllt 7, så det var massa små tjejer som sprang omkring & busade. Jag, Sandra & Lowisa målade naglar & fixade deras hår, Claire hade nämligen "Claire's beauty saloon" party eller något liknande. Dem blev ju fina i alla fall! Efter kalaset åkte vi & åt på Noodles & Co, alla var hur hungriga som helst så det var riktigt gott. Däremot inte så kul att veta att man bara hade någon timma kvar.. En snabb sväng in på Jewel Osco & handlade lite frukt, tuggummin & annat onödigt inför resan hem.
Vi började med att säga hejdå till Piper, Claire & Tom. Vad man kommer att sakna dem små :)  Sen när vi väl stod där på flygplatsen & Sandra var tvungen att gå så kände man hur tårarna började rinna. Det är inte kul att säga hejdå till ens bästa vän & veta att man inte ses förrens i maj!

Flyget från Chicago var 2 timmar försenat, lite segt men det gick bra ändå. Det betydde ju även att vi fick vänta lite kortare tid i Bryssel, alltid skönt. När vi väl satt oss på planet till Sverige så kände man att snart så är man äntligen hemma. Bilresan hem med pappa bestod av jag som satt & pratade hela vägen, haha. Likt mig :)

Igårkväll efter att vi släppt av tjejerna så var det raka vägen hem till duschen! Den duschen var nog den skönaste någonsin, haha. Efter det kom mamma & sen kom äntligen Joakim! Så himla skönt att få träffa honom igen, jag blev helt uppe i varv & sjukt glad. Somnade bredvid honom igår med :)  ♥

Idag har jag & Joakim filmmaraton. Harry Potter maraton, haha. Han har ju bara sett den första så då tyckte jag att vi skulle se alla & sagt & gjort. Nu är jag hemma en snabbis bara för att kolla till jackan i tvätten som jag hade glömt att sätta på, grattis Sophia.
Nu måste jag skynda mig tillbaka till plutten som ligger & väntar på mig. Skriver mer senare :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0