Bring back those memories

Måndag, 19 Juli

Så, idag är min första semesterdag. Hur ska jag spendera den? Inte så jätte spännande faktiskt, nu på dagen blir det mest att ta det lungt här hemma & i eftermiddag blir det kalas för näst minsta kusinen. 14 år blir han, vart tar tiden vägen? För mig kommer han alltid vara typ 9 :)
Förresten, snart så är han inte näst minsta kusinen! Jag längtar så att jag dör!

Helgen har i alla fall vart riktigt bra. Jag & mitt J firade min semester med en massa gott på grillen & sen biomys. Väl hemma så var vi båda trötta, så det fick bli sängen direkt. Några godnattpussar & sen var jag borta.
I lördags var vi i farfars hus ett antal timmar & rensade, helt sjukt vad man kan hitta för gamla saker. Farmor & farfars förlovningsannons ♥    . Vi hann även med ett besök nere hos farfar, så himla söt.

På kvällen var det dags för inflyttningsfest på Gräshagen för Carro. Så himla fin lägenhet! Gjorde ju inte att man blev mindre sugen på att hitta lgh nununu! En himla trevlig kväll i alla fall, det tackar vi för.
Kvällen fortsatte nere på stan, träffade ett par gamla bekanta & sen även Simon. Som vanligt så saknade jag min karl men Sandra är ju inte fy skam hon heller. Bästa Sandra :)

Igår var jag sjukt trött, vaknade med huvudvärk som höll i sig hela dagen. Inga tabletter hjälpte, det är sån huvudvärk som vi hurrar för. Skulle avsluta helgen med polkaglass men självklart så var det slutsåld överallt?! Åkte till 3 olika affärer men icke. Fick nöja mig med lite annat gott.

Älskling kom sent på kvällen efter en massa jobb, jag var dödstrött så jag la mig 5 min efter att han kommit. Vaknade av att någon pussade på mig & höll om mig. Finns inget bättre!
Just nu ligger mitt J nere & sover medans jag vart vaken i 1 timma. Ska snart gå ner & väcka honom men tänkte att han skulle få sova lite, han som jobbat hela helgen :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0