All the things I know right now

Onsdag, 16 Juni

Ett par timmar senare så har jag hunnit med en hel del. Däremot så blev det inget med trippen till stan, tänkte att jag tar det efter jobbet på fredag istället. En runda på stan & lunch med mitt hjärta :)

Blev helt överlycklig när jag såg att jag fått en/ett (?) avi med posten idag. Från utlandet ;)  Visste direkt vad det var, jag beställde nämligen en bikini & lite annat från VS för någon vecka sen. Trodde dock inte att det skulle komma så snabbt? I alla fall, bikinin jag beställde, lovelovelove! Nu har jag två nya iår, älskar båda två & båda är de från VS. Nu vill jag ha sommar, sol & bad så att jag kan använda dem!

Vad har jag mer gjort? Fixat här hemma, lämnat J's bror's bil hemma hos hans föräldrar, vart & handlat & ätit en massa god mat. Ungefär. Det har vart en hyffsad lugn dag & det var precis vad jag var ute efter. Annars är det så mycket annat man ska hinna med. Man behöver stressa ner lite ibland & idag var jag helt slut efter gårdagen.

Förresten, när jag gick omkring där i affären så ringde J! De var påväg hem nu, så himla skönt att allt gick väl. Så nu var han så glad över sin nya bil, haha ;)  Söt är han. Fast jag måste erkänna att det ska bli riktigt kul att få åka med första gången.
Nu vill jag ha fredag, ha jobbat klart för veckan & få träffa mitt J igen. Ha en mysig kväll & bara vara med varandra. Att man kan sakna någon så mycket? Det var ändå inte längesen vi sågs. Så är det i alla fall, är galet kär i mitt J, min bästa! ♥

Dags för en film & sen sängen!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0