Fate fell short this time

Torsdag, 17 Juni

Ännu en dag med strålande sol! Som tur är så jobbade jag mellan 14-20 idag, så jag hann vara ute i solen en stund innan det var dags för jobb.
Riktigt varmt & skönt var det, även att jag blev lite väl rastlöst emellanåt. Fick underhålla mig lite med musik & kolla på bror som klippte gräset, haha. Jag låg & solade, han klippte gräset.

Jobbet gick helt okej, däremot så var det så sjukt varmt! Fattar inte varför de inte satte in AC när de renoverade för något år sen, man kokar där inne. Stackars de gamla säger jag bara. & vad gör en fläkt? Inte alls stor skillnad!

Imorgon är det jobb mellan 07-13. Ska se om jag kan ta ut någon komptimma, hade vart riktigt skönt. Vet inte riktigt hur det gick till men plötsligt så var min fredag helt uppbokad. Med kanske lite för mycket? Känner på mig att det blir en hel del stress imorgon men får tänka på att jag är ledig i helgen.

Det jag ser fram emot mest imorgon är ju såklart mitt J. Han är påväg hem & de borde vara i Sverige om någon timma. Sist vi hördes satt de på båten mellan Tyskland & Danmark. Gissar på att de kommer hem sent inatt. Så jag gissar även på att min älskling kommer att vara hyffsat så trött imorgon. Nåväl, bara jag får träffa honom lite grann. Underbara Joakim som saknar mig & älskar mig över allt annat. Kan man ha det bättre?

Dags för sängen..

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0