Hold me tight

Onsdag, 23 Juni

Har haft det så himla bra både idag & igår! Precis så som man vill spendera ledig tid :)

Igår kväll gjorde jag mig iordning & åkte sen hem till J. Han var mitt uppe i att laga mat, så himla söt! Så han lagade jättegod mat, en slags gryta med fläskfile, ris & sallad till det. Bra gjort älskling! Till efterrätt blev det en special variant av gino & det misslyckas den mannen aldrig med.
Han hade gjort det så fint & var så fin själv med. Dukat jätte fint & fixat allt. Köpt blommor också :)  Hade verkligen en jättemysig kväll igår med J, som avslutning såg vi på Nyckeln till frihet.

Idag gick vi upp i tid, åkte ut till min moster & där slingade jag hennes hår & J lekte med Felicia. Det är alltid lika kul att få träffa dem & Cinnas mage växer som bara den! Åh, vad jag längtar efter dig lilla kusin. ♥

Har hunnit med att handla lite inför midsommar, sovit en nap hemma hos J, gått promenad & lite annat. En perfekt dag, har hunnit med en hel del & tillbringat den med personer som jag verkligen bryr mig om!

Imorgon är det jobb & sen blir det att packa inför Öland!

With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0