I like where we are

Lördag, 5 Juni

Som vanligt så rusar tiden iväg, dagarna flyger förbi & jag står mest & undrar hur fasen det kan gå så fort? I alla fall, i veckan har det ju vart fint väder & har jag försökt att ta vara på så gott det går! Jag & love har suttit ute en del under veckan, varit ute på promenader, ätit glass & grillat. Massa annat med såklart :)

Idag jobbar jag delad tur & är hemma på min rast just nu. Satt ute i solen lite innan, nästa veckan ska det ju bli regn så jag kände mig lite tvingad. Skönt i alla fall :)  Det var väl tänkt att jag skulle hinna med att fixa lite mat men jag är verkligen inte hungrig & har ingen lust att laga något heller. Måste vara värmen som gör det..
Jag är himla sugen på att träna däremot! Det får bli en tur i spåret imorgon efter jobbet.

Imorgon jobbar jag 07-15.30, så skönt! Skulle jobbat 12-20 men nu blev det såhär. Man tackar & tar emot! Det betyder ju att man kan göra något efter jobbet med, sånt gillar vi. Hoppas att det är minst lika fint imorgon med :)

Nu har jag alldeles för tråkigt för att sitta här!

Joakim Fritz ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0