I wish that I could follow you

Måndag, 14 Juni

Idag har vart en såndär riktigt tråkig dag. Regnet bara öste ner & det var dags att kicka igång en ny jobbvecka. Då blir man inte så motiverad va? Det ordnade sig i alla fall, jag var iväg på lite annat innan jobbet. Bland annat hämta lite kvarglömda ringar & sen pussa lite på mitt J.

Jobbet gick helt okej, även att det bara var jag & sen massa vikarier. Det gick som det brukar, man stressar & sen när vi väl fikar så vill man bara sitta kvar där.. Otroligt skönt när man väl får gå hem i alla fall!

Imorgon är det en dag-tur som gäller & efter det ska jag träffa hjärtat lite. På onsdag åker han nämligen till England & så ses vi inte förrens på fredag eftermiddag. Så vill vara nära honom lite extra mycket imorgon :)  Kommer ju att sakna honom! Sen kommer jag att vara nervös & orolig med, orolig så att inget ska hända honom där nere.

Nu sitter jag i soffan & är så otroligt godissugen! Vet med att det ligger en marabou polka här vid mig men jag ska verkligen försöka att ignorera den. Det är alltid värst i början när man ska avvänja kroppen allt socker. Nåväl, det här klarar jag. Jag har bestämt mig nu :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0