Nobody knows

Tisdag, 16 Mars

Idag har jag min lediga dag efter jobbhelgen & det känns underbart. Lite extra bra med eftersom att det är så fint väder ute, jag vill gå ut & gå eller vad som, bara jag får vara i solen. Lite så känns det :)

Igår efter jobbet kände jag mig så sjukt slut, precis så som jag känt mig hela helgen. Så jag råkade somna till i någon timma men det gjorde ingen skillnad alls! Vet inte hur jag kan vara så trött? Känner likadant idag.. I alla fall, jag skulle träffa min kära J med, men att jag var så trött kombinerat med huvudvärk på ingång kändes inte så jätte bra. Kände att jag inte skulle vara så kul sällskap.

Så jag ska träffa honom idag istället, nu sitter jag & väntar på att han ska komma hit :)  Det var längesen vi sågs nu, visst för att vi sov ihop i helgen men vi har inte umgåtts nu på ett par dagar & det känns. Jag är van vid att få vara med J mer :)  Det komer att bli mer i sommar & höst med, åh jag är så glad!

Nu blir det Greys :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0