Right beside you is where I belong

Onsdag, 31 Mars

Jag har verkligen ingen koll på vad det är för dag eller vad det är för datum. Väldigt lyckat där jaa. Antar att det blir bättre nu när man går in i en ny månad, det brukar vara så i alla fall.
Nu har precis skypat en snabbis med Sandra & det är väl dags för sängen antar jag.

Idag var det kvällsjobb & imorgon ska jag vara på Lindis 07.00. Efter jobbet åker jag direkt ner till Friskis för att köra ett pass på gymmet & sen stan/a6. Jag & Danni hade tänkt att göra det på fredag men då har ju allt stängt! Så imorgon måste jag ta tag i det. Ska höra vad pluttan har att säga om det :)

Jag & min love har i alla fall bestämt oss nu ang. allt med lägenhet. Så nu är det bara att fixa allt runtomkring. Man längtar ju mest tills man sitter där i lägenheten & myser framför tv:n, eller nördrar med våra telefoner, haha ;)  Det kommer bli grymt kul att gå & handla allt till oss.

Nu vill jag bara ha helg, massa mat & bara en massa bra saker! På lördag kommer jag vara proppmätt av all mat & senare på kvällen åker alla tjejer till Emelie för att ha Schlagerkväll, hur bra låter inte det?! Det kommer bli sjukt kul, verkligen något jag ser fram emot. Hoppas bara att mitt J också går ut på kvällen. Han ska ju i alla fall sova här hos mig hela helgen, myys!

Min fina har ju förresten skaffat en blogg, efter mycket tjat från min sida ;)  Så läääs! Han är så söt, så gosig & bara världens bästa. Jag kan inte säga det för många gånger, han är verkligen det bästa jag har. Han får mig att må så himla bra & jaa. Det går inte ens att förklara. Jag älskar dig! ♥

Nu ska jag krypa ner i sängen :)

With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0