The one who makes me laugh

Tisdag, 23 Mars

Nu var det ett tag sen jag skrev men jag har helt enkelt inte haft lust. Så kul är det inte att skriva blogg :)  Det är mest för att skriva av mig då & då.

Helgen var riktigt annorlunda men den slutade på bästa möjliga sätt. Med mitt J bredvid mig, bättre än någonsin. Helgen har fått mig mer säker än någonsin med, det är verkligen han. Min enda, min kärlek.

Igår var det jobb på förmiddagen & tyvärr så spökade min mage igen, magkatarr? Allt tyder på att det är det, så jag måste lära mig att lugna ner mig & inte stressa så mycket. Efter jobbet köpte jag & J mat från Hot Asia, lika gott som alltid. På kvällen hade vi en massa mys & såg på Skönheten & Odjuret! Världens bästa J har fixat den åt mig, det är en bränd men tydligen hade han en 'riktig' på gång? Bästa J, han vet hur mycket jag vill ha den & har fått höra mitt tjat om att jag ska ha den, haha. Så vi åt lite gott & såg den, jag älskar den alltså. Favoritfilm, lätt :)

Nu efter jobbet så tittar jag på 'Dating in the dark'. Lite intressant det där, hur mycket utseendet ändå påverkar & spelar roll. Lite man kan skratta åt. Efter det väntar Desperate Housewifes! Stackars J, som får tvingas se på det med mig, haha. Nåväl, det är ju faktiskt bra.

Jag är ledig 2 dagar nu, jobb i helgen väntar nämligen. Förresten Danni, vill du jobba i helgen? Haha! Ring oss då :)  Imorgon i alla fall, så ska jag & J åka till Nässjö & äta med hans farfar. Det ska bli kul att få träffa honom men ändå lite nervöst. Vet att han betyder mycket för J ju. Det ska bli kul i alla fall!
På torsdag ska jag fixa håret vid 13 & sen blir det lite shopping tillsammans med J. Kanske ska börja samla på lite saker till framtida lägenhet? Något ska köpas i alla fall, känner att det kliar lite i fingrarna, haha. Hur sjukt är inte det?

Världens bästa J kom här nu & sitter & pussar på mig, så ska pussa tillbaka! ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0