The sunshine of my life

Lördag, 06 Mars

Jag är ledig halva denna helgen, passar mig precis lagom! Idag är det perfekt väder & jag kan göra precis vad jag vill, eller ja, ungefär i alla fall. Imorgon är det jobb 12-20. Snälla A-S bytte tider med mig, så att jag kan vara ledig midsommar! Så nu har vi bytt lite imorgon. Det blir kanon, söndagar är ändå sega. Herregud, vilket värdelöst babbel :)

Igår så åkte jag & mitt J ner till hans mormor för att hämta hans små söta kusiner. En bra bit ner, nästan vid Kalmar? Jag har inte så bra koll, haha. Det var i alla fall trevligt & lilla H & E är ju hur söta som helst! Vi kom tillbaka till Jönköping vid halv 7 tiden tror jag, då blev det middag hemma hos J. Efter det lite lek & sen åkte jag & J hem till mig. Söta små barn som lite blygt kommer & tar mig i handen & 'kom, kom'. Så lekte lite grann :)
Vi avslutade kvällen här hemma med lite gott & en film i soffan. Jag somnade dock mot slutet, det är inte bra att jag lägger mig mer i soffan, haha. Jag var helt slut efter dagen med en 3- & 5-åring!

Idag, som sagt. Det är strålande solsken, solen värmer & jag känner hur vårkänslorna börjar komma på sin plats. Nu ska solen bara smälta bort all snö. Idag blir det vårjacka med andra ord, haha. Jag struntar i om det är minusgrader, det är sol & jag ska ha vårjacka! Det var tänkt att jag ska laga lite mat nu & sen blir det en sväng ner till stan & a6. Måste lämna tillbaka filmen & även en kofta jag köpte förra veckan.

Jag & mitt hjärta hade typ världens mysigaste prat igår innan vi skulle sova. Eller, det var ju om oss & om vår framtid & det är ju himla mysigt. Detta är verkligen inte som något jag upplevt innan & det känns helt sjukt bra. Jag är så glad att jag har träffat J, den bästa som finns. Jag är så glad att jag har träffat rätt! ♥

Nu blir det mat & sen a6! Förresten. Påskmat om 4veckor, hur bra är inte det?! ;)

With love,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0