Can't make up your mind

Söndag, 9 Maj

Precis som varenda lediga helg så sitter jag idag & undrar vart fasen helgen tog vägen? Två dagars ledigheter försvinner bara sådär & imorgon är det jobb igen. Måste jag säga mer, eller förstår ni att jag längtar till min semester? Det är bara 10 veckor kvar, haha!

I alla fall, gårdagen var fullrulle hela dagen, jag hann knappt inte ens sätta mig ner & bara vara. Började dagen med att rensa ut bland mina gamla saker & därefter en sväng till sortergården. Ganska så skönt faktiskt att stå där, slänga allt porslin som inte jag hade valt när det köptes & som jag inte ville ha kvar. Det borde alla prova någon gång! Inte för att jag är arg eller något utan det vara bara en sån skön känsla.
Vidare upp till a6 för att stirra omkring där i ett par timmar. Hann med en lunch på Soya, andra dagen i rad. Yummie! Jag hittade lite till mig själv, mest småsaker men nöjd var jag i alla fall. Försökte hitta en present till bästis med men kände att jag inte ville köpa något som jag inte visste om hon ville ha eller inte..

Väl hemma var det bara att göra mig iordning lite snabbt & få lite mat i magen innan jag åkte & hämtade upp Sandra. Jag, Sandra, Malin & Janina satt ett tag hemma hos Malin & bara hade det trevligt innan middagen på Jensens nämligen. Middagen var i alla fall riktigt trevlig & god mat med! Nästan alla körde på 3-rätter. Jag valde räkcoctail, kycklingspett & tillslut apelsinsorbet & chokladmousse till efterrätt. Mot slutet satt alla helt trötta & proppmätta.
Jag & 5 av tjejerna gick vidare efteråt, en snabbis till Huset blev det. Träffade några bekanta & såg lite av en modevisning. Vi undrade dock lite grann vad vi gjorde där, det var inte riktigt rätt för oss.. Så vi satte oss i bilen & åkte hem. Tack för kvällen alla tjejer & framförallt tack till Sandra ♥

Hemma möttes jag av mitt J, sötsötsöt! Vi låg uppe & pratade & kramades ett tag innan det var dags att sova. Vad jag hade saknat honom, mitt hjärta.
Jag hoppas verkligen att alla kommer att få känna för någon så som jag känner för mitt J. Det är helt sjukt, helt otroligt & helt underbart! Han förstår mig så sjukt bra & på ett sätt som ingen annan gör? Jag vet inte ens om jag kan förklara den lilla saken. Tror faktiskt inte det :)  Jag är i alla fall så glad att jag har honom, vad skulle jag göra utan J? Detta är inget jag har känt förut, det är först nu man förstår att ens tidigare 'kärlekar' inte har vart på riktigt. Detta är första gången jag verkligen är kär, första gången jag verkligen älskar någon. Jag vill inte vara utan J, jag vill dela allt & lite till med honom. Han är den rätta för mig, nu & alltid. ♥

Idag har vi mest fixat småsaker här hemma, grillat lite & försökt klura lite med försäkringar & sånt. Inte alls kul med andra ord, haha. Det är ju sånt man måste göra ibland dock, bara att gilla läget. Nu har jag precis kollat på lite serier & väntar på att J ska komma.
Imorgon blir det jobb 16-21. Innan dess, massa mys med världens bästa.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0