Come a bit closer

Söndag, 2 Maj

Så var vi inne i Maj, hur skönt är inte det? Nu känns det som att våren kommer på riktigt & sommaren är så nära inpå.. Idag har det i alla fall vart riktigt vårväder! Solen sken i princip hela dagen.

Jag har jobbat hela helgen, så har inte kunnat vara ute någonting. Idag var det 12-20, tyvärr. Hade gärna gått en dagtur bara istället, så hade man kunnat göra något i alla fall?
I fredags efter jobbet var det raka vägen hem till soffan. Hade fått ett par erbjudanden men kände att jag ville vila upp mig inför jobbhelgen. Så lite mys i soffan framför en film.
Igår halvsåg jag på en film, fick slänga mig i duschen & sen kom min älskling. Han hade vart & firat hans kompis som fyller år idag & som precis kom hem från Kanada. I alla fall, jag fick slänga på mig lite kläder & så åkte vi iväg & körde lite grann.. Det blev dock inte så mycket men det var kul i alla fall :)

Väl hemma njöt jag av att bara få vara med honom, hade knappt träffat J sen i torsdags.. Båda somnade nog ganska så fort & jag sov så himla bra inatt, helt galet! Imorse när väckarklockan ringde för att få upp J var jag hur trött som helst, höll på att somna om flera gånger men hade lovat att få upp honom. Så fort han åkt somnade jag om!

Idag var det jobb 12-20. Riktigt segt, man hinner liksom inte med någonting? Det gick i alla fall som vanligt, träffade på Sandra en kort sväng med, hon skulle hem & jag hade precis börjat jobba typ, haha. När klockan började närma sig 20 så begav jag mig hemåt, så skönt!
Nu har love precis åkt härifrån, jag ska ju jobba imorgon & han var hur trött som helst. Så vi sågs bara en kort stund men imorgon blir det mer. Jag uppskattar dock att han åker ut hit efter jobbet bara för att träffa mig en stund :)  Sånt är viktigt & betyder massa! Min fina.

Imorgon är det jobb 07-14 & sen är jag ledig tisdag! Otroligt skönt kan jag lova, det kommer att kännas av att jag jobbat hela helgen. Har ganska mycket inplanerat i veckan, sånt gillar jag. Veckan kommer att avslutades med middag på Jensen's med tjejerna på lördag för att fira Sandra. Det ser jag fram emot :)

Nu ska jag göra mig iordning inför sängen & lägga mig. Jag måste verkligen varva ner lite, så ska ta fram min bok & läsa lite. Snart är den utläst :)

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0