I keep on shining

Onsdag, 12 Maj

Min lediga dag har spenderats med min älskling & på gymmet med min bästa vän. Bra dag med andra ord :)  Synd bara att det inte kunde vart lite bättre väder, jag hade velat ha sol & kunnat sitta ute hela dagen. Men man får inte alltid allt man vill ha..

Vaknade i alla fall med mitt J, fick väcka honom som vanligt & han var lika yrvaken som vanligt med. Kan vara det gosigaste som finns, en varm, nyvaken J. Vi tog det mest lugnt här hemma, åt lite god frukost & sen bara var. Det är så himla skönt med såna dagar. Bara kunna njuta av att få vara nära mitt hjärta.

Vid 3-tiden åkte jag in till stan & mötte upp Sandra på Friskis. Jäklar vad hon kör den kvinnan! Helt stört, jag är inte alls van vid det. Jag tror att det är bra för mig att träna med henne, haha. Så får jag lite gjort :)  Det var i alla fall skönt, det är tur att hon kan allt på gymmet bättre än mig.
När vi tränat klart gick vi en snabbis på stan & hälsade även på Lowisa. Så stod där lite & pratade om allt möjligt innan jag gick till J som hämtade upp mig.

Nu på kvällen blev det lite matlagning & nu sitter vi i soffan. Ska kolla på någon film sen & bara mysa. Passa på att umgås, sen ses vi nog inte förrens på fredag..

Jag blir så glad av att göra J glad. Att det jag skriver i bloggen gör honom glad & så. Jag skriver ju faktiskt bara det jag tycker & tänker.
Även om det bara är att få sova bredvid honom så älskar jag det. Även om det bara är att få träffa honom i 5min för att säga godnatt & få en puss, det är så värt det! Jag älskar all tid jag får med honom, oavsett om det är 5 minuter eller 5 timmar. Sen vet jag ju att du läser det här älskling, så ta åt dig. Du är det bästa jag har, du får mig alltid att må så bra & du är som ingen annan. Du är bättre, ingen är lika bra som dig & kommer inte att vara det heller. Du är den enda för mig & jag älskar dig idag, imorgon & alltid. Jag vill alltid vara med dig, jag vill vakna upp om 50 år bredvid dig. Min finaste, bästa Joakim Fritz. Mitt livs kärlek ♥

Förresten, biljetterna till Sex & the City 2 är nu bokade!

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0