I'm seeing it in my dreams

Lördag, 22 Maj

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Ärligt talat så har jag ingen vidare lust ett ens blogga längre, sen har jag inte alltid tid heller..

Veckan har vart fullproppad i alla fall. En massa bra saker & det fina vädret har kommit nu med! Jag & J har i veckan bland annat vart & kollat på lite lägenheter, var med & budade på en men gav oss efter ett bra tag. Nu väntar jag på att drömlägenheten ska komma upp på hemnet! :)

Idag har jag jobbat, 07-15.30. Den turen kan vara den bästa på helgen, man hinner ju ändå göra något efter jobbet om man nu vill. Jag ska strax göra mig iordning & sen åka bort till Sandra. Kvällen kommer att bli kort, imorgon är det delad tur. Somnade ganska sent inatt så idag är jag d ö d.

Förresten, varför är jag sugen på kaffe? Jag som inte ens dricker det..

Nu börjar jag känna mig lite smått stressad, hej tidsoptimist! Ska säga hejdå till Emma idag med.. Det känns helt sjukt, nu får jag inte träffa henne på 1 år? Känns helt galet! Kommer sakna den damen riktigt mycket. ♥

Ska njuta av det fina vädret, kvällen & att få krypa ner bredvid den bästa.

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0