.

Tisdag, 02 November

Jag är helt slut! Dagen har verkligen gått i ett & det känns av nu. Speciellt med tanke på mina få timmars sömn. Vart i alla fall jobb, stressade omkring som en galning. Hem & byta om snabbt, träffa Danni & Sandra för en fika. Redan där var jag trött, hade velat lägga mig & sova, haha. I alla fall, en snabbis upp på a6 för att köpa lite småsaker, stresstresstress!
Vidare upp till Kinnarps & HV. Synd bara att de förlora..

Skulle verkligen somna på 5 minuter nu, så galet trött är jag. Rolig blogg va? Innehållet idag blir att jag är trött & sönderstressad, haha. Min lediga dag kommer perfekt!

Försöker fundera ut hur jag mår egentligen. Inte det lättaste..

Ska skjuta alla de tankarna åt sidan, alla tankar på förra hösten & allt. Ska försöka att blicka framåt & vara lycklig. Det förtjänar alla.

En tredjedel av den jag var går hem, för en är krossad & en är din.

Kom igen nu Sophia. Tänk på helgen, tänk på helgen. Sötasötasöta.

With love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0