I don't wanna say it

Lördag, 11 September

Ledig helg, herregud så skönt! Jag blev nog lite bortskämd i somras då jag var ledig 7 (!!) helger i rad. Det har typ aldrig hänt :)

Gårdagen var helbra i alla fall, även att det var fullt upp precis hela dagen. Vaknade, duschade & insåg att min dator raderat alla mina bilder, tack så mycket. Åkte vidare till moster för att träffa henne & mina två små hjärtan. Så var där ett par timmar, busade, pratade & bara myste. Åh, vad jag tycker om er! ♥

J kom senare på dagen, han var sjukt trött efter tenta & det förstår man ju. Så vi åkte hem till honom & vilade & bara var. Så himla mysig är han, ville att jag skulle hålla om honom & ville inte alls att jag skulle åka iväg. Älskling! :)  Bäst i alla fall, mitt mongo.
Åkte direkt & hämtade upp Sandra nere i stan & därefter blev det Burger King. Tyvärr så tog jag fel hamburgare så insåg efter andra tuggan att den inte alls var god.. Fast tvingade i mig halva, haha. Vi åkte & köpte lite godis & annat gott, sen hem till mig. Spenderade kvällen här, med Idol & film, massa gott att äta & massa prat. Såna kvällar som vi borde ha lite oftare helt enkelt!

Idag har jag & Sandra vart uppe på a6 & sprungit omkring i ett par timmar. Jag råkade hitta en jacka som det var halva priset på, så varför inte? Jag har ju faktiskt inte så många jackor.. I alla fall inte några som är halvvarma!

Sitter just nu framför ugnen & väntar på att maten ska bli klar. Testade ett nytt recept idag med fisk, så vi får väl se hur det smakar. Jag måste ju hitta lite nya recept nu, när jag & J snart flyttar ihop så kommer det att bli mycketmycket matlagning. Så enkla & snabba recept tack!

Saknar mitt J. ♥

With love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0