ex animo

15 juli

Har många gånger tänkt på ifall jag ska ta upp den här bloggen igen.. Bara för min egna skull, för att skriva av mig lite grann ibland. Att kunna ventilera & skriva precis vad jag vill. Vet ju ändå att folk inte läser denna längre, resultatet av att jag lagt ner.

Mycket har hänt. Jag mår otroligt bra, jag är lycklig & jag älskar mitt liv. Bästa är nog ändå min lägenhet. Min underbara, fina lägenhet. Älskarälskarälskar! Sophia rakt igenom, till 100%. Lite småfix kvar bara, sen så är den perfekt.

Ska boka tid för min tatuering nu med. Gör allt ifrån hjärtat, känn alltid efter & du vet vad du ska göra. Jag gör & ska alltid göra allt ifrån hjärtat.

lycklig sophia!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0