16 september

Det går sådär bra för mig att blogga, haha. Kanske var en dum idé att ta upp det igen :)  nåväl, time will tell!

Äntligen fredag i alla fall & idag roar jag mig med plugg&städning. Är så galet trött på denna kursen nu! Har fortfarande min sammanfattning av ett kapitel kvar, ett antal seminarier & även tentan.. Hur fasen tror dem att vi ska hinna med allt?!

Åkte ner & tränade igår, själv! Kan lova att Elin var lite stolt över mig, haha. Brukar annars vara hon som drar med mig men igår så kände jag att det verkligen behövdes. Körde 1,5h intervaller på löpbandet! Så himla skönt.

Just nu gör jag väl allt för att slippa plugga, haha. Städar, ska gå & hämta ut lite paket & sånt. Det blir lätt så men bara jag sätter mig & kommer igång så brukar det faktiskt gå fint. Tänkte ta mig lite lunch & sen sätta mig med psykologiboken. Har väl inget annat val!

Ser fram emot mycket saker just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0