I dont worry

05 December

Ännu en dag har gått & snart är det helg igen! Kommer att bli så skönt, dessvärre så jobbar jag både imorgon & på fredag till 21.00. Nåja, hela kvällen är ju inte förstörd för det, kvällen har ju precis börjat då! :)

Har hunnit med en massa idag (who am I kidding?). Har i alla fall gjort klart ännu en mindmap till mitt arbete. Det låter inte som att det är så jobbigt, men det tar tid. Först anteckna ner fakta, sen göra en kladdmindmap & sen göra den "riktiga" mindmapen. Min är fin, röd & svart. I love red :)

Jag har funderat ännu mer på balklänning & faktiskt blivit lite klokare! Funderar nu på att designa min egna ändå. Kände innan att det skulle vara svårt & visste inte om jag skulle kunna det, men nu så börjar det arta sig :) . Jag vill som sagt inte ha en som ser ut som alla andras. Min ska vara så fin så, röd & fin. Tyget är redan klart, ohh i love it!

Nu ska jag sätta mig framför tv:n & vila min hand som är helt slut & se på Bonde söker fru.

Min pappa är den bästa i hela världen!

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0