Like no other

04 December

Desperate Housewifes & Ugly Betty var avklarat för denna veckan. Råkade dock slumra till i slutet av Ugly Betty, jag är så himla trött idag! Ville bara ner & lägga mig i min underbara säng & släcka allt runt omkring. Åhh, lovely :)

Skoldagen idag gick faktiskt fort, tro det eller ej! Avslutades med matlagning & pasta med lax-sås & blåbärspannkakor, mums! Hur gott som helst, har dock inte kunnat äta något mer på hela kvällen. Proppade i mig som bara den.

Imorgon är jag egentligen ledig men måste pallra mig till skolan för matte.. Skjut mig!
Jag måste även pallra mig dit för att göra ett prov i Omvårdnad om massa lagar... Skjut mig igen!

Att planera mitt & Sharlet's projektarbete blir nog kul i alla fall, jag ser verkligen fram emot vår kväll vi ska anordna. Det kommer att bli toppen :)

Nu ska jag lägga mig & plugga till provet, om jag hittar mina papper.... Grattis Sophia, du lyckas alltid så bra!

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0