Make me stay

01 December

En av de härligaste månaderna på året har precis börjat, jag njuter! Massa höjdpunker, först & främst är december allmänt mysigt med tända ljus, snö (förhoppningsvis) & lucia & allt det där. Julafton & nyår kommer bli tokbra, jag längtar redan! Längtar även till 27:e december då jag & S har varit tillsammans i 1 år. :)

Igår var det full rulle hela dagen! Gick i skolan, direkt hem till min moster & slinga hennes hår, vilket tog längre tid än jag trott. Var i alla fall trevligt att träffa henne & söta F. Fick skynda mig hem efter det & packa ihop lite saker, igår var nämligen dags för S överraskning till mig.

S hade hyrt en svit på ett hotell här i stan. För att han ville göra något för mig, hur gulligt är inte det då?! He's adorable. Vi hann vara själva en liten stund, sen kom en av S kompisar. Vi gick ner till relaxen som fanns på hotellet & badade lite i en bubbelpool, myyys! :) . Njöt verkligen av att sitta där med S. Senare på kvällen ramlade det in fler folk. Till slut bar det av till Centrum (as usual) där man träffade en hel del bekanta ansikten, mycket trevligt! :)

Bästa var nog imorse, hotellfrukost! Jag, S & S farmor satt & njöt av en riktigt god frukost. Vi hann även bada idag, sen var det dags för utcheckning. Raka vägen upp till S mormor där vi bakade pepparkakor. Mysigt, det var längesen jag bakade pepparkakor... Lite senare åkte jag, S & hans syster & kusiner till hans syster där vi såg på en film & åt massa onyttigt. Passade mig perfekt :)

Nu sitter jag här hemma, vill dock till min älskling! Det som hindrar mig är vädret. Efter att ha stått ute i 30 min inne i stan pga av min buss hade åkt & sen fått gå 15 minuter i blåst & regn så är jag inte så sugen på att ge mig ut i vädret igen. Vi får se hur kvällen slutar!

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0