Stupid mistake

28 December

Har lite bråttom nu, S kommer nämligen & hämtar upp mig snart & jag har inte ens gjort mig iordning eller lagt ner mina saker. Blir stress nu igen, as usual.

Har gjort en sak jag ångrar, varför gjorde jag såhär? Att inte min familj stoppade mig? Gosh, vet inte vad jag tänkte med. Nåja, på söndag är jag ett steg närmare mig själv igen i alla fall. Kul att prova dock, nu har även jag vågat! :)

Igår var mys, jag & S firade vår dag lite smått. Avslutades helbra. Love you.

Äntligen är jag nöjd, nu har jag en ny fin vit tröja i min garderob :) . Jag & S var & tittade idag, så fick en liten julklapp av honom, en vit stickad gant tröja. Hur fin som helst, vi är bäst på att välja älskling! Fick dock lite mer att välja på, så får se om man köper något mer där inne. De har ju underbara skor.

Snart tillbaka till skolan, (Cajs-Marie, jag vet att hon saknar mig.) haha. Det där kommer att reta många, ;)

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0