This is the end

13 December

Lucia idag & självklart ett firande på ED. Iår var det dock mycket seriösare än vad det brukar vara, blev faktiskt lite besviken. Det brukar vara spex & massa skämt men det enda publiken tyckte var kul när de rappade till Staffan var en stalledräng... Gosh, lättroad är man verkligen.

Jag har ångest, på måndag avgörs en stor del av min framtid. Panik. Jag kommer stressa sönder under helgen. Helgen som är till för vila, min kommer vara plugg, jobb, plugg, julkonsert, plugg! Lite smått galen, ja. Känner att det är hopplöst, kan lika väl ge upp. Varför satsar jag aldrig från början?

Nu borde jag plugga (surprise!) båda religion, barn & ungdomars sjukvård & matte. Ni kan ju gissa hur det har gått med den saken. Måste ta tag i det nu! Får ta hjälp av min kära far som kom hem nyss.

S lockar mer än skola, så är det & kommer alltid att vara. Det kommer dock bli en termin utan skola, känner att jag behöver paus från skola & allt plugg. Börjar ev. plugga till ssk (förutsatt att jag kommer in) om 1 år.

Jag vill nu! En smal i guld.

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0