When you hit the ground

09 December

Så var även denna helgen slut, känns tråkigt men samtidigt bra! Det ska bli skönt att verkligen visa nu att jag kan prestera bättre & vara duktigare i skolan! Jag ska imponera på min kära far, :)  . Wish me luck...

Helgen var bra i alla fall, tänkte inte gå in något vidare på den. Har myst med S det mesta. Idag var det även dags att baka lussebullar, i love them! Ska upp snart & fika lite. Senare hoppas jag på fruktsallad med, yuuum! Älskar apelsinerna, sura & goda.

Sitter & drömmer om en ny kamera, en systemkamera. Visst, min digitala är inte dålig men jag vill ha en system. Blir ju helt andra bilder & jaa... Jag måste ha en helt enkelt. Snyggare bilder :) .  Sen är jag ju intresserad av fotografering också, måste ju börja ta tag i det.

Min ägodel.

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0