all I wanna do is to find a way

15 November

Sitter här & tokfryser för tillfället! Brr, har precis vart ute & gått en lång promenad. Gick bort till Åbolid & sen hem igen. Det var skönt, men gud vad jag fryser nu! Har försökt att dricka lite glögg för att bli varm & har på mig en varm & tjock tröja men fryser lika mycket för det. Funderar på att tända en brasa & sen värma mig framför den. Vore helmysigt ju :)

Ska strax ta tag i min Religion som jag faktiskt har prov i imorgon! Helt galet, dagarna går alldeles för snabbt, jag som tyckte att jag hade så mycket tid till att hinna med att plugga. Eller så är det det gamla vanliga igen, att jag bara skjutit upp pluggandet till sista minuten?

Nu ska jag försöka att bli varm med lite gott té & en filt!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0