'Cause I dont think that they'd understand

8 November

Sitter just nu i skolan tillsammans med Sharlet, hon har varit duktig & skrivit ut fakta till vårt arbete vi ska göra i Barn- & Ungdomars Sjukvård. Tror faktiskt att det blir bra, ett lättare arbete än det vi hade förra gången i alla fall! Ett stort häfte på 32 sidor blev det då, skrivit på både bak & framsida. Stort arbete? Jaa...

Ska snart ha lektion med Anna, sen ska jag till mitt kära äldreboende för att jobba. Helt okej faktiskt, jag trivs ju på mitt jobb. Lite segt dock, kommer att sitta själv i 1 timma mellan 20-21. Får väl sitta & titta på tv då, det händer ju inte så mycket... Skönt på ett sätt, tråkigt på ett annat. Man blir ju seg av att bara sitta där!

Imorgon är det tid hos doktorn som gäller, jag börjar bli lite nervös. Jag vill men vill inte, allt på en gång. Jaja, har två saker jag ska prata med doktorn om. Det blir nog bra.

Nu: lektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0