I wish I could stay

29 November

Jag har klarat någon jag aldrig trodde jag skulle kunna, göra mig iordning på mindre än 15 min. Från att ha klivit ur duschen & sen vart klar tog inte längre tid än så, duktigt Sophia :) . Sen hur resultatet blev går ju att disskutera, haha.

Fick stressa som sagt, vi skulle ju till neonatalavdelning på Rhyov & det kunde jag för allt i världen inte missa. Min drömarbetsplats, jag har velat jobba där sen jag var 12 eller något. Det gav verkligen mig något att få komma dit. Alla sa bara "ååh vad söta" till alla pyttesmå bebisar & det är nog därför de flesta i min klass skulle kunna tänka sig att jobba där. Jag tycker såklart att de är söta, men det är inte anledning till varför jag vill jobba där. När de ligger där i en kuvös & är helt hjälplösa & inte är bra, då vill jag finnas där & hjälpa de små stackarna. Jag vill göra dem friska & starka :)

Gick på a6 med mamma en snabbis & efter det mötte jag upp S. Känns så himla bra att träffa honom igen, vi borde verkligen ses oftare än vad vi gör just nu. Vi gick & åt på Jensen's i alla fall, mums :) . S skulle upp till relaxen på badet efter det så vi skildes åt. Men imorgon ses vi igen, l o v e l y!

Imorgon slutar jag 12.25 & då ska jag direkt till min moster & lilla F. Ska lämna en blomma & slinga min mosters hår nämligen. Ska bli kul att träffa de båda igen, ska se om F har lärt sig att säga "tittut" än :) . Sötunge!

Nu ska jag mysa med mamma & sakna S, ha en bra kväll.

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0